Torsdag

Yes, idag har jag varit nere på centrum och handlat med mamma. Vi gick även förbi syateljén och lämnade in min vinterjacka som typ efter bara en månad dragkedjan gick sönder på. Och det sved kan jag säga , 500 spänn går det på. fick veta på fb när jag skrivit och beklagat mig lite på det att min vän Diana hade kunnat fixa det billigare åt mig ,men det tänkte jag inte på. men jag hade tjänat 200 spänn sisodär och hon bor en bit ifrån mig så på ett sätt så är det ju bättre att jag lämnade in den här för då är det mindre besvärligt att få den lagad. Men det var väldigt snällt ändå av henne för då vet jag att om något annat går sönder i framtiden så kan jag vända mig till henne <3
Så den 16/1 är den färdig så bara hålla ut med min gamla som typ är förliten och jävligt sliten... 
 
Annars har jag väl för det mesta tagit det lugnt. jag vet inte men jag känner mig bara sååå seg nu. Så på ett sätt så ska det bli skönt att börja jobba igen på måndag, få in vardagsrutinerna igen. Fast jag ser inte fram emot tisdag, då jag ska öppna för första gången på tre veckor. gah.. :S men så är det att jobba men skulle jag helt ärligt få byta bort öppningen så skulle jag inte banga på det kan jag säga. haha!
 
Vad händer mer annars? Imorgon så ska vi iväg på middag och filmkväll hemma hos brosan allihopa.
Så det ska bli riktigt kul o mysigt. Det var jag som föreslog det igår och messade jessica o frågade vad dom har för planer på fredag, men då är det spikat nu. det enda vi ska ha klart för oss är vad för typ av film vi vill se, så jag ska spana runt lite här snart och se om man hittar något bra :)
 
Och så ska man få pussa på den sötaste gullungen som finns också, fina jesper <3
Men fram tills dess, ha det så bra alla fina därute! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0