Ja, hur gick det?

hahaha, dum rubrik kanske men jag tänkte eftersom mitt inlägg igår handlade om min rädsla att dörren på jobbet inte skulle gå att låsa upp när jag öppnade imorgon så tänkte jag uppdatera er om att : Det gick jätte bra!  haha det var inga problem, lyckades ;) -17 imorse när jag staplade iväg hemifrån vid 05.40, bussen som skulle gå 06.07 var som vanligt försenad och kom väl runt 06.15, men väl framme med bussen så hade jag 30 min på mig och det tar mig ca 20 min att gå till jobbet så kom i lagom tid för att låsa upp, tända överallt osv.. :P
 
Men annars har min dag varit lite upp o ner.. har varit bra men också haft sina baksidor, men det har ju alla dagar ifs, inte ofta man har en helt perfekt dag. I alla fall inte nu och framöver då jag har ändrat lite livsstil och det tar ett tag att anpassa sig efter detta, såklart. Men det blir nog bra, det tror jag. Har en mycket possitiv attityd nu till det hela (även fast jag själv kanske inte alltid är så glad o possitiv haha) så tror jag att det kommer gå vägen ;)
 
Har för en stund sedan pratat med pappa, han och min kusin Lina kommer upp o hälsar på den 22 februari, det ska bli trevligt :) Har ju inte setts sedan Jesper döptes så! ;D Så det var trevligt att prata lite med honom.
Nu har jag tänkt att torka mitt hår då jag har duschat, när jag kom hem så slocknade jag och har sovit haha så blir det när man går upp halv fem xD Och efter det ska jag ta fram lite frusna hallon och så tänkte jag bädda in mig i min fotölj och kolla någon film kanske om jag hittar, lite mystisdag sådär, måste man få unna sig ibland va, eller hur? ;)
 
Så tills nästa gång, Ha det så bra och ta hand om varandra <3 ;D / J
 
(ps, ovanligt med inlägg från mig två dagar i rad, kanske jag ska skärpa mig med bloggandet nu?? ;D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0