Dagen snart slut

Måndag igen och den är snart slut. Dagen har varit rätt så seg, studiedag från 8-16.30.. sitta stilla heeela dagen på en stol typ när man är van vid att röra sig är rätt så jobbigt.Men snart är det dags igen för en vanlig dag på jobbet, tisdagarna kommer snabbt och tar slut snabbt också, öppnar imorgon... ogillar att öppna, segt att gå upp så tidigt och man är alltid nervös att man inte ska komma i tid pga tåg som inte kommer eller bussar... och imorgon ska det tydligen vara kallt igen, riktigt kallt som det har varit den senaste veckan. så jag hoppas att dörren till jobbet går att öppna, så inte nyckeln går sönder eller att man får stå därute som en dumbom och inte kommer in hahaha.
 
Men det har aldrig hänt mig men man är lite skrajj för att något sådant skulle hända faktiskt.
Nej nu ska jag inte önska mig att något sådant ska hända haha eller ja inte önska mig men inte prata om det heller då lär det ju hända... med tanke på min erfarenhet haha..!
 
Så vad händer nu? Sedan jag kom hem har jag suttit här mesta delen av tiden. Snart, 20.00 så är det guldbaggegalan och den har jag tänkt o titta på faktiskt, fast jag inte har sett någon av de svenska filmerna som är med i de tunga kategorierna, men det är alltid kul o kolla kändisarna, filmerna o skådespelarna som är med .. ;D Brukar ju vara så med oscargalan också, man har inte sett någon av filmerna i förväg men kollar ändå xD
 
Så nu ska jag byta rum eftersom jag inte har min tv här längre ;D 

Ha en fortsatt bra måndagskväll allihopa! / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0