2013

Jag har bara en sak att säga om 2013, och det är att det ska bli mitt år! nu jävlar är det slut med all skit och jag ska för första gången må 100 procent bra, om det nu ska ta mig flera jävla år tills jag når dit så ska det ske och det börjar nu. så enkelt är det. har ingenting att förlora. jag är en bra människa och jag förtjänar att må bra. jag har varit min värsta fiende och det är slut med det nu. jag ska bli min allra bästa vän och jag ska uppnå det som jag har velat men inte orkat kämpa mot föränn nu. motgångar kommer det, alla människor har motgångar och jag har bara varit en svag människa som sviktig mig själv alldeles förmånga år nu, jag är 24, blir 25 och jag vill leva ett långt och gott liv tillsammans med de jag älskar allra mest, de må vara få men heller få som står mig nära mitt hjärta än många ytliga. Och jag har mist en del som jag trodde jag skulle ha i mitt liv föralltid, men jag tänker fan inte deppa över dom längre, dom personerna har tagit så mycket energi ifrån mig så nu är det slut med det. Om dom hade varit mina riktiga vänner och några jag skulle ha haft kvar, då hade dom varit kvar. punkt.
 
Så jessicka, till dig själv från dig själv. du ska vara din bästa vän från och med nu. Hjärnspökena ska bort och dom ska inte få påverka dig mer.. det kommer bli jobbigt, det kommer vara kämpigt men fan du ska kämpa om så tårar och blod ska rinna.... <3 du kommer med tiden att älska dig själv så mycket som du förtjänar.
 
Sen vill jag också bara tacka de fantastiska människorna jag har i mitt liv.
 
mamma, Josefin och Jonas- ni är min familj och vi har stått starka hela våra liv. det finns inga andra jag älskar mer än er <3 och fina Jesper, min älskade brorson - tack för att du har kommit och lyst upp vår tillvaro ännu mer. jag älskar dig också- Och fina Jessica- jag hoppas du och Jonas är lyckliga tillsammans föralltid <3
 
Lena: Du är min allra bästa vän och du är den som jag litar på till hundra procent. Du har ställt upp och ställer upp på mig och min familj till mer än 100 procent och jag vet inte vad jag skulle göra om du inte fanns.Du är den som får mig att må bra när jag är nere och du tar upp mig på jorden och får mig att leva. Vi har så kul tillsammans och varje gång vi ses så har vi det så kul!! Du finns där för mig när jag än behöver dig och jag känner mig trygg tillsammans med dig och vad vore jag utan dig min fiina vän! Jag älskar dig och du har verkligen blivit en del av min familj så för mig är du en syster. Tack för att jag har dig i mitt liv och jag lovar och svär, det kommer vara du och jag som sitter där i framtiden på ålderdomshemmet och pratar minnen.<3<3<3
 
 
Jossan: jag är sååå glad att du finns i mitt liv. Du får mig att skratta och le och vi har samma humor. du har alltid fått mig att känna mig vacker och betydelsefull. Jag vet vart jag har dig och du vet att jag finns där för dig när du behöver mig. Min söta, vackra flöhr, vad vore jag utan dig? jag älskar dig darling!<3<3
 
 
Carro  - Du kom in i mitt liv 2004 och där har du stannat, du får mig alltid att skratta o varenda gång vi lämnar varandra så har jag ont i magen efter skrattanfallen vi har haft tillsammans. Jag är så otroligt glad att jag har dig i mitt liv och du finns här för mig och du vet att jag finns här för dig även om vi är ifrån varandra. Vad vore jag utan dig min fina vän ? Jag älskar dig <3
 
Sen har jag många andra fina människor i mitt liv och ni ska bara veta att jag håller en speciell plats i mitt hjärta och även om jag inte uppnått allt i livet än men om jag skulle dö imorgon, ja då skulle jag dö som en lycklig människa för att har har haft er i mitt liv. <3
 
Och innan första inlägget 2013 tar slut så vill jag också tacka min fantastiska, älskade mamma- Jag vet att livet inte hade varit detsamma utan dig. Den största respekten jag känner för någon människa så är den för dig mamma. Du har funnits där för mig genom allt och det kommer du alltid att göra. Du har låtit mig lära mig saker på egenhand, men du har alltid hjälpt mig om jag har behövt det. Utan dig vore livet en mörk plats. folk kan säga vad fan dom vill men ingen av dom kan någonsin ta ifrån mig dig och det jag känner för dig. Mamma, jag älskar dig från månen och tillbaks, jag vore ingenting utan dig. Tack för att jag fick den allra bästa mamman i världen <3
 
 
 
Så med dessa ord så hoppas jag att alla får ett fantastiskt 2013 och jag ska bättra mig på att uppdatera bloggen ;) / J
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0