sjuk

Hej!
 
Nu var det ett tag sedan man skrev igen.. Men nu så.
Jag är sjuk, har inte varit såhär sjuk på länge. det började i söndags, min pappa var här hela helgen och vi hade det skit kul med middag, bio och bara få umgås :) Jag och syrran träffade honom en stund i centrum och skulle säga hej då. då börjar jag må dåligt och påvägen hem känner jag mig yr och har ont i huvudet. väl hemma tar jag tempen och inte undra på att jag mådde dåligt för det visade sig att jag hade 38.5 graders feber som till kvällen steg till 39.2
 
igår när jag ringde jobbet och sjukanmälde mig så hade jag också 39 graders feber. under gårdagen så steg och sänktes den hela tiden från 39 till 38.5 osv. tog alvedon så jag fick en stund att vara feberfri men till kvällen kom den tillbaka och jag har haft 38 graders feber sedan dess. den ligger nu på 38.. det är inte lika högt som i går men jag mår skit... seriöst jag har som sagt inte varit såhär sjuk på ett jävla bra tag.
 
bara hålla tummarna att det vänder nu helt och hållet för jag orkar seriöst inte mer att ha feber. borde ta mer febernedsättande men jag vill att febern ska gå bort av sig självt fast jag har ju haft feber hela dagen idag så den verkar ju inte vilja det... men hoppas på en feberfri natt och feberfri dag imorgon så jag kan jobba på torsdag.. fast jag tror tyvärr inte att jag kommer bli frisk innan dess men man kan ju alltid hålla tummarna.. :)
 
Nu ska jag återgå till att vila , ska nog sova snart!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0