Sundayyyy

Lovely , nu är söndagen här... not! varför tar helgerna slut så fort? :(
Aja thats life.. inte för att så mycket intressant har hänt denna helg, Jag har tränat, suttit vid datorn, ÄNTLIGEN klarat av zelda skyward sword i hero mode vilket jag aldrig trodde jag skulle klara men som jag fan gjorde, woho!, tittat lite på tv och tagit det väldigt lugnt.

Igår umgicks jag också med världens bästa syster <3 Hon kollade på när jag körde sista delen i zelda, vi kollade på roliga klipp på datorn och sedan tog vi kvällsmörgås och kollade på när lammen tystnar som gick på tv.
Love that movie <3 väldigt otäck film men så jävla bra , speciellt skådespelet av Anthony Hopkins och Jodie Foster.
So damn goooooood!!

Så denna söndag vad har jag gjort då? Nej inte så mycket.. vaknade, åt frukost, tränade zumba wii, duschat, torkat håret och suttit och glott framför datorn. Men vid 16.00 till 19.00 så är det den eviga tvättstugan.
Efter det funderar jag på att kolla på moulin rouge, Jossan såg den för nån vecka sedan och så blev jag lite sugen nu på att se den. Så jag får se :)

Jag hoppas i alla fall att ni har haft en bra helg!
Talk to you later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0