sjuk

Eller vad man nu kan kalla det, mår så illa.. gjort det hela natten och det har känts som jag ska spy.. fortsätter här nu under morgonen och mår fortfarande illa... men jag har inte kräkts än så det kanske inte är magsjuka men jag ville inte ta några risker så är hemma idag. Hoppas jag blir bättre under dagen för jag vill verkligen inte bli sämre och ligga sjuk. Speciellt inte eftersom jag fick höra att en av mina kollegor också är hemma sjuk med feber.. nej men dåligt samvete här neej då inte alls ... :/ Men men jag har inte precis beställt illamående!

Men som sagt, hoppas det inte är magsjuka, tycker väl att jag borde ha spytt vid det här laget då men ja det är ju dumt att riskera att åka och så typ spyr man halvvägs till jobbet.. nej tack!

Håll i alla fall tummarna på att jag blir bättre under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0