mår fortfarande illa... :S:S

... av och till hela jävla dagen.. inte kul! men har inte spytt så då kan jag utesluta magsjuka i alla fall.
Misstänker att det är magkatarr (haha kan inte stava men ni fattar säkert) och går det inte över så ska jag prova att köpa och ta movikol så får jag se om det hjälper..

Så hur som helst imorgon blir det jobb igen och det blir inte så kul med magen som krånglar.. dessutom ska jag upp 04.45 så mamma väcker mig 04.30... och jag kan fortfarande inte få någon ro då jag mår illa.. kul att komma upp imorgon (snart rättare sagt) Men som tur är så jobbar jag bara till 15.

hoppas ni får en god natt och även jag själv så småning om.. hoppas jag.. men jag känner mig inte så hoppfull i den frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0