Zombie

Verkligen levande död.. första öppningen på fem veckor.. att gå upp kvart i fem imorse var ingen höjdare precis.  fast förhoppningsvis så när sl ändrar tillbaka hösttabellen så går tåget 06.10 istället för 05.55 så man får tillbaka den där kvarten som betyder så fruktansvärt mycket på morgonen.

Sov en stund efter jag kom hem och diskat o skalat räkor till middagen.. sover typ alltid en till två timmar på dagen på tisdagar för annars skulle jag inte orka hålla mig vaken såhär länge. men nu börjar jag faktiskt bli seg så snart blir det sängen. tur att jag jobbar 09.00-15.00 nu på onsdagar istället för 08.30-16.00.. det kommer nog bli en toppen förändring!! två tre tider.. awsome! ;D onsdagar kommer bli min nya favorit dag, haha.

;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0