Valborg.

Jag är väldigt slarvig med att skriva blogg, men jag hoppas att det blir ändring på det nu framöver.
Hur som helst, idag är det valborg. Många är lediga, men många jobbar också. Jag är en av dom som ska jobba. Börjar senare i alla fall så det är skönt, men stänger. Så hemma "sent". Skulle egentligen ha åkt vidare och firat valborg med Jossan men hon messade mig inatt om att hon hade blivit sjuk :( Stackars henne! Hoppas hon kryar på sig.. så mina planer blir som så att jag jobbar och sedan åker jag hem och har en trevlig valborg tillsammans med mamma, Jonas och Jessica ( om dom nu skulle komma hit) , Syrran ska vidare på nån fest så.

Även om det är tråkigt att det inte blev något med Jossan så måste jag säga att det gör inte så mycket för jag känner mig rätt så trött.. har gjort det dom senaste dagarna... jag hoppas jag inte är påväg att bli sjuk igen.. men det tror jag inte, det kan vara att vädret har gått upp och ner. Tror jag har berättat här på bloggen förutom om att jag är rätt så påverkad av vädret. Så det ska bli skönt att komma hem, vila och lata sig och ha en lång sovmorgon imorgon då man är ledig, gotta love 1 maj! ;)

Nej nu ska jag fixa och trixa med det sista här innan jag ska gå till tåget.
Vaknade innan alarmet idag så jag har ganska mycket tid på mig men det är inte till min fördel, jag brukar slarva då och få stressa då jag alltid glömmer bort vad jag ska ha med mig etc.

Så med detta nu så önskar jag er en trevlig valborg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0