Oj oj..

Här var det tomt. Men jag har inte haft tid eller något vettigt att skriva den här veckan som gått.
Jag har varit sjuk, hemma från jobbet må-onsd, jobbade torsdag -fredag fast jag borde ha varit hemma hela veckan för jag mådde inte bra.. fast mådde okej och då är det bara att masa sig till jobbet lix. hehe.

Helgen har varit lugn, nästan för lugn så det har varit riktigt tråkigt. Men nästa helg blir nog roligare, för då på fredagen ska jag och syrran över till Amanda för att ha myskväll , antaligen titta på film som vanligt <3 Så himla kul o trevligt att tjejerna tänker på lilla mig som inte brukar ha så mycket för sig nu för tiden förutom att jobba :P

Sen i veckan hoppas jag även att få hälsa på bästa vännen som blev mamma för andra gången i torsdags till en till liten grabb , som jag gärna vill träffa så vi får väl se om det blir nu veckan :) Jag hoppas på det.
Annars så händer det inte så mycket som vanligt hehe :P

eller jo förresten, imorgon är det pers möte till 20.00 , sen efter det ska jag och carro umgås en liten stund efter det . sen på tisdag eftermiddag efter jobbet så ska kanske jag och syrran till grönan. :) Det är dvs om hon blir frisk, stackarn har blivit smittad av mig (tror jag) :( Håller tummarna på att hon blir frisk.

Nej möte var det imorgon va? haha måste få min skönhetssömn i mitt nystädade rum hehe.
God natt alla fina därute!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0