Teenage mutant ninja turtles

Haha jag har spenderat större delen av min dag liggandes i sängen då jag har haft fruktansvärt ont i halsen.. men som tur är så börjar det vända redan nu (Tack och lov). Men hur som helst så har jag då tittat på en av mina favorit barnprogram från när jag var liten, precis som rubriken säger  ; Teenage mutant ninja turtles. haha och den är mycket bättre än vad jag minns den. Men nu är man ju 23 istället för typ 4 t .. alltså de borde ta tillbaka alla de gamla serierna, alla gamla barnprogram.. tänk alla skit program som våra stackars barn kollar på idag..

Hur som helst, tmnt har mycket av min humor, sånt man inte fattade när man var liten så nu uppskattar man den på ett helt annat sätt, gäller alla barnprogram eller filmer eller vad det nu må vara som man sett som barn.
haha sen kan jag inte få bort titelsången från hjärnan heller.. haha!!


Men nu är det dags för mig att stänga ner och sova, är helt slut .. pga vintertiden tror jag som började idag. kl visar 22.23 men hjärnan är inställd på 23.23 så trött är man. Sen mår jag ju inte hundra heller så..
God natt hoppas ni haft en bra helg ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0