pyton!

Så kan jag kanske beskriva hur jag mår just nu. Alltså jag hade en helt awsome helg tillsammans med min kära carro när jag hälsade på henne i gävle. det var helt underbart <3 men när jag kommer hem så börjar jag känna mig jätte skum och på måndagen vaknar jag upp med täppt näsa och tjock hals plus illamående. sen går det över till trötthet i hela kroppen till illamående. Nu har jag mått upp och ner i tre dagar. mår fortfarande inte särsligt bra , det är mer dåligt än bra och jag vet inte riktigt hur jag ska göra med jobbet. ifall jag ska komma imorgon (torsdag) eller om jag ska vara hemma resten av veckan. Jag brukar gå tillbaka till jobbet när jag har varit sjuk när det har varit mer bra än dåligt och nu är det ändå mer dåligt än bra och då ska jag ju naturligt vara hemma och bli frisk.

men imorgon är det middag hos min kollega och det gör att man inte vill må såhär utan bli frisk och orka jobba och sedan komma på middagen. Men mitt förnuft säger åt mig att jag borde vara hemma och ja bli tillräkligt frisk.
Jag vet att man inte ska tänka såhär men jag tänker också på att ifall jag går tillbaka till jobbet när jag mår typ 30 procent bra och 70 procent dålig så kan jag bli ännu sämre, speciellt när det är barn jag jobbar med .
Sen så tänker man, nej men jag klarar två dagar jag blir nog 70 procent BRA istället.. jag HATAR detta.

Jag opererade bort mina fucking jävla halsmandlar för att bli mer frisk!!! och så blir jag sjuk! okej det är ingen garanti men jag borde inte bli sjuk :( okej vet att man blir det ändå men vad fan. okej jag har blivit friskare jag är typ inte sjuk varannan vecka vilket jag typ var när jag hade halsmandlarna kvar...

Nej nu måste jag fortsätta att brottas mot mitt sunda förnuft och bereda mig på hur jag ska göra..
Hoppas jag lyssnar på mig själv och är hemma och blir frisk hundra procent!


Droppar in senare för att berätta vad jag bestämde mig för.
(Inte kul heller att vara hemma en hel jävla vecka heller, om man tänker pengamässigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0