Jätte rolig fredag!

Igår hade jag en trevlig dag :D jobb först och det var en mysig dag faktiskt. Sedan hem , fixa sig för att sedan med syskonen åka till stan och träffa Pappa, Farbror, Faster, våra kusiner Jenny och Lina och även Linas pojkvän Martin. Det var så himla kul att se dom igen!! Och kusinerna har man inte träffat sedan 94!! och då var vi små.. så det var riktigt kul. Tyvärr blev det inte riktigt som vi hade planerat, vi gick mesta delens runt i gamla stan och i stan, pratade och kollade butiker.. sedan gick vi på jakt efter något matställe men överallt vi kollade var det bordsplacering. Vi kanske skulle tänkt på det innan men icke så det slutade med mc-donalds :P Men vi sa att nästa gång de kommer så tar vi och bokar bord och så gör vi något kul också!! men jag tycker att det räckte med att vi träffades inte vad vi gjorde. Det var riktigt kul och hoppas vi gör om det snart igen!! Vi skulle ha setts idag men det blev lite tokigt så vi hann inte :( Men pappa sa att han och min farbror snart kommer hit igen och då går vi o kollar någon bio eller gör något annat roligt, något som man planerar lixom. Låter kanske som en bra idé :P

Vi fick en film av kusinerna också från när vi var små när dom var och hälsade på pappa, aug 94. Det var så himla kul att se sig själv som liten! 5 år var jag(skulle fylla 6), jonas 7 och Josefin nyss fyllda 3, Jenny 3, skulle fylla 4 och Lina 1:D Vi var såå söta. Mesta delen av filmen så kollade vi på alladin och jag och syrran satt och sjöng med haha som man gör än idag och sen satt jag och blåste hubba bubba typ hela tiden haha omg xD och massa annat kul!
Måste visa den filmen för mina polare!! haha.

Som sagt det var skit kul och hoppas vi ses snart igen <3

Så idag då, ja eftersom vi inte träffade dom igen så gick jag och syrran till centrum i alla fall. vi båda hämtade ut paket från ica, handlade och sen så var vi inne på lindex där jag köpte armband och en snygg klädning/top typ som jag faktiskt kollat på i måndags när jag var med mina kollegor i nacka när vi hade lunch men där fanns den inte riktigt i den storlek som jag ville ha men här fanns den och dessutom så hade jag 200 kr i presentkort från Amanda när jag fyllde år så jag tackar och tar emot för presenten amanda hihihi :D Tänkte att den kan jag ha när vi har julbord med jobbet och dessutom när jag är ute och festar för mer sånt ska det bli när min jossan flyttar hem till Sverige snart <3 En gång i månaden minst har vi sagt att vi ska ut och "festa" och dessutom leta upp en Kille åt mig ;) hahahaha!! Får se om "mission find a boyfriend for Jessicka" fungerar haha det återstår att se haha!

Nej nu ska jag fortsätta Lira zelda - occarina of time.. inte så länge sedan jag spelade det men nu har jag köpt den till mitt wii via nerladdning på "wii shop channel"-classic games eftersom vår kontroll på 64 är trasig för man få skit ont i tummen av att spela det där på haha och sen är det faktiskt 25 års jubileum iår för Zelda och det nya "Zelda- Skyward sword kommer ut den 18 november så tänkte jag faktiskt fira genom att spela de Zelda spel som jag tycker om ;) Dessutom så har jag bokat det nya nu.. kan knappt bärga mig (som den tvspels nörd jag är)
hahaha..

Ha en bra lördagskväll gott folk!


Klädningen/topp och armbanden ( man ser kanske inte så bra men ändå)


Kommentarer
Postat av: jossan

omg du kommer vara FAAAAB i den där ;) SNART KOMMER JAG HEM :D <3

2011-10-31 @ 23:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0