Jaa..... haa..

Förkyldningen är nästan borta!! Hurra! Tvungen att skriva det ;D
Annars har man haft en rätt vanlig söndag med mycket chill ;) Sånt gillar vi!


Och sen över till något som vi/jag inte gillar;
Alltså en sak bara som jag inte fattar, det är hur vissa människor tänker?
Jag kan titta på en människa som pratar massa strunt och undra, vart fick du luft ifrån? - Är så trött på människor som söker uppmärksamhet för sina egna idiotiska tankar om hur saker och ting ska vara.
När ska andra få chansen att göra sina röster hörda? Seriöst snart köper jag mig ett par öronproppar!


Bara tvungen att rensa mitt huvud från det där. Men seriöst, är det ingen som håller med mig?
vart är vi påväg någonstans ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0