Envis förkyldning..

Den här förkyldningen verkar inte vilja försvinna.. dålig igen ordentligt sedan i torsdags då jag mådde riktigt dåligt.. och jag mår lite bättre idag men är snorig och har fått jobbig hosta (och rökare som jag är blir det ju ingen rolig kombo men jag försöker röka så lite som möjligt) Om detta inte går över snart så får jag nog gå till doktorn.. men jag hoppas att jag vilar bort detta nu.. håll tummarna för mig!

Det har hur som helst varit en lugn lördag.. vaknade dessvärre 14.00 idag men jag behöve verkligen få sova. Men man missar hela dagen men men .. :P Ikväll ska jag, syrran och mamma mysa med att titta på nån film.
Vilken det blir det återstår att se men huvudsaken är att vi gör något tillsammans :)

Nu har jag inte så mycket mer att skriva..
så jag säger see ya later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0