<3

Igår så fanns något kul till mig från posten.. ja mitt spel kom redan igår :D blev skit glad när jag kom hem!
SÅ det spelade jag ett tag, ofcourse, och det lär jag ägna min fritid åt framöver ^^
Och jag kan redan säga att jag är riktigt imponerad över hur snyggt det är, än så länge bra story och jag kan bara säga att det är mycket bättre än vad jag hade trott. Var mycket kritisk till att de korsat twillight med wind waker men vad fel jag hade.. det är fantastiskt.. kanske kan bli mitt nya favorit zelda spel.. men om det klår occarina of time än det kan jag inte säga i dagsläget.. hur som helst.. nog om mitt spelberoende nu hahahhaa xD
Sen så köpte jag sista delen av harry potter , dvs dödsrelikerna del2. Såå bra och sorligt att det äventyret nu är över :( Men nu har jag alla filmer och kan när jag vill njuta av att titta på dom när jag nu känner för det.
Jag syrran och amanda pratade om i somras när vi hade sett den på bio att vi får ta ett årligt harry potter maraton och titta på filmerna. Återstår bara att se om det blir så ;) hah.

Men idag då, ja förutom att spela zelda så kommer jag att förebereda mig för lite saker som komma skall.. inget jag tänker skriva om här. (Dessutom inget intressant för er att veta heller) och så är det veckans höjdpunkt kl.13.00.. ja och den som gissade rätt på fb var ingen annan än Jossan.. såklart jag menar tvättstugan :( Det jag avskyr mest! xD
Och faktiskt klagar mest på , i alla fall på fb så jag förstår varför jossan listade ut det ;D

Nej kl börjar närma sig halv tolv , kläder väntar på att bli sorterade i tvättkorgarna och sen vill jag hinna spela lite.
Ha en fantastisk helg nu mina 2-3 läsare haha xD PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0