sjuk

Har varit sjuk sedan i tisdags, ont i halsen som vanligt, illamående och ont i huvudet.. någon influensa skit.
Usch.. men jobbade i mån-tisd, hade önskat att jag klarat av att jobba onsdag också men kroppen sa ifrån så nu har jag varit hemma sedan onsdag. Men nu börjar det vända som tur är, det är bra att ta sin hälsa i första hand ibland så man blir ordentligt kry.. och idag är det fredag, skönt. Och idag fick jag också samtalet som jag väntat på, vad det är ska jag berätta nästa vecka för jag vill inte göra det officiellt föränn alla jag vill tala om det för vet om det.

Men skönt ska det bli i alla fall!
Sen vill jag också säga att jag igår vägde mig och jag har på tre veckor(inte ens det, på söndag är det tre veckor) har gått ner 3 kg. dvs 1 kg per vecka och det är jag glad över.. sakta men säkert ska det gå. Skit skönt och sen allt som händer med kroppen, förändringar alltså det är sjukt, På onsdag ska jag väga mig igen och ta mått och så för då är det en månad sedan jag gjorde det :) Den här gången ska jag lyckas! har tillochmed stått emot frästelser, sett eller suttit precis brevid folk i min närhet som äter onyttigt som jag gillar utan att känna mig suktad eller vilja ha,
Skit skönt!! så jag är väldigt väldigt stolt över mig själv.. nu gäller det att fortsätta så ;)


Nej nu ska jag återgå till att hämta mig, ha en bra fredag alla och ska ni ut och röjja så var rädda om er!/ Jessy



Sen vill jag också ta tillfället i akt att gratta min kära bästa Carro till Jobbet under sommaren och hoppas det blir mer!! Du kommer äga och alla kommer älska dig lika mycket som jag. så stort grattis gumman till jobbet <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oh, tack finaste du. <3

2011-05-06 @ 15:53:51
URL: http://luggsliten.se
Postat av: Caroline

ja, gud om det vore så enkelt att vi kunde komma över en stund. ;* klart du får, gums. <3

2011-05-07 @ 23:43:31
URL: http://luggsliten.se
Postat av: jossan

JÄVLAR flöhr! Fan vad duktig du är. blir så stolt!! :D <3

2011-05-08 @ 21:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0