ops

.. bloggtorka? aah.. har haft lite annat i skallen och sen har det varit upp och ner.
Men det vänder väl.
Just nu är det min operation på torsdag som tar upp större delen av mina tankar.
Jag är mer nervös nu än vad jag var förra gången så nu måste det bara bli av den här gången, blir det inställt nu så åker jag seriöst och bankar skiten ur någon.. jag skojjar inte! .. ...

Okej jo det skulle jag aldrig kunna göra.. :P men arg blir jag. men det verkar grönt nu än så länge..
Men jag vet ju vad som komma skall.. har ju blivit sövd med narkos tidigare och jag har haft halsfluss som varit riktigt jävla jobbig och den smärtan jag hade då kan jag ju vänta mig nu på torsdag efteråt.. men såklart är jag orolig ändå.. imorgon lär jag inte ens kunna sova. har inte alls sovit bra igår natt så nu är jag skit trött så det lär inte dröjja länge innan jag somnar :P

Men hur som helst, imorgon blir det "sista" dagen på jobbet då innan operationen, sen när jag slutat så åker jag till täby och möter upp syrran, där vi kommer gå runt och kolla runt, sen äta middag och efter det 17.30 så ska vi se premiären av POTC4 , Jack Sparrow - Johnny Depp <3 behöver man säga mer??! aaah kan knappt bärga mig!


Kanske lämnar ett inlägg imorgon när jag kommer hem men annars så kanske på torsdag beroende på när jag ska infinna mig på karolinska i huddinge :P
Med detta så säger jag god natt o sov så gott!

Kram/Jessicka




Kommentarer
Postat av: Hugodagny

Great Site thanks

2012-01-20 @ 10:45:16
URL: http://hugodagny.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0