Ingen söndagsångest.

Jag brukar alltid ha söndags ångest, tänka på veckan som komma skall och att jag verkligen inte vill att det ska bli måndag , men jag måste säga att det ska bli skönt med måndag igen. Få jobba efter att jag har varit sjuk och sen dessutom så blir det (förhoppningvis ) en mycket spännande hockeymatch imorgon kväll mellan Sverige och Kanada som jag tänker sitta mig bänkad framför :) 

Jag tänkte ju vänta med att säga vad det var som hände i fredags, angående det samtalet som jag väntat på, känner att det inte är så många som läser min blogg och dessutom så är den för min skull så jag tänker skriva nu att i fredags ringde dom från Karolinska (Huddinge sjukhuset) och sa att dom har en operationstid för mig den 19 maj, dvs inte nu på torsdag men nästa, ifall jag var intresserad. Och självklart var jag det, så nu ska dom bort, påriktigt den här gången :D:D En träff med Narkosläkaren nu på onsdag och sen blir det "åk av" då den 19.
Ska bli så skönt att få det överstökat och jag hoppas att jag får en friskare framtid sen :)

Det enda tråkiga med att operationen kommer nu är att jag missar några roliga och trevliga saker på jobbet tyvärr, Missar Lenas födelsedags fest, Jossans knytis och vårruset då jag kommer bli sjukskriven 14 dagar efter operationen. Men det är min framtid som det hänger på och min hälsa och det måste jag ta i första hand känner jag :)Så nu är jag laddad, nervös igen och måste ladda upp mig mentalt. Men ont kommer det ju göra men två veckor smärta , värst är det första veckan och sen är det över och det är värt all den tid som jag totalt varit sjuk sedan min rijäla halsfluss i maj för 3 år sedan , dvs 08. - som varit orsaken till att mina halsmandlar blivit dåliga.

Anledningen till att jag inte ville skriva i fredags var för att jag inte har talat om för jobbet än att jag ska opereras, men jag kommer ju göra det imorgon så och jag tror ingen av mina kollegor läser min blogg precis, men man vet ju aldrig, i sånna fall kan ni ju posta något i kommentarerna och "bekräfta det".

Nej nu är det snart mat här hoppas jag och sen ska jag förbereda mig inför imorgon och sen ska jag lira lite the sims 2, som förövrigt kraschade igår (IGEN) men min dator är ju ingen speldator så jag får nog tåla det tyvärr, men nu vet jag ju hur det ska fixas så.

Hoppas alla haft en bra söndag och en bra helg, det har jag haft i alla fall och jag mår mycket bättre nu efter "virus/förkyldningen" vad det nu var för något som ställde till det så för mig :(


// Kramar Jessy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0