GAAAH!

Jag är så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär
jävla nervös!! fast jag vet att jag inte behöver vara det för jag vet vad som komma skall liksom.. men det är väl normalt låtsas vi att man ska vara så nervig :P

Inatt kommer jag inte kunna sova särsligt mycket, dessutom måste jag typ upp vid fem för att hinna duscha och fixa allt då jag ska vara inne 09.00. sen blir det inte operation föränn kl.13.30... fast det ska ju göras annat innan, de ska ta blodprover, sätta nål och annat kul! .. inte. Men det ska hur som helst bli skönt att få skiten överstökad!!
Äntligen ska de satans halsmandlarna bort!! JIPPIEE :D:D:D Men nog om det nu... ska inte stressa upp mig själv.

Idag har jag ju jobbat sen åkte jag vidare till täbycentrum och mötte upp syrran och Amanda var med oss ända fram till bion, det var skit kul!! vi hade det så himla kul!! Det måste vi göra om väldigt snart igen tjejjer!! :D
Måste ut och partaja med er någon gång kanske ?? xD  haha.

Pirates of the carribean 4 var i alla fall bra :) Verkligen inte lika bra som de tidigare filmerna och man saknar Orlando bloom och Kiera Knightley men Depp gör ju ifs hela filmen så :) Helt klart godkänd :)
Haha Lena och Thommy skulle också se den samtidigt som oss, det gjorde dom och Lena hade bokat (Utan att veta om var jag och syrran satt) platserna precis bredvid oss :D haha det var kul ;D Fick jag se henne innan operationen och gratta henne ordentligt eftersom hon fyller 23 idag :D:D

Nej nu ser jag att om en timme ska jag börja fasta så nu ska jag dricka vatten som en dåre och packa lite inför imorgon så jag slipper tänka på det när jag vaknar :P
Önska mig lycka till nu så skriver jag igen när jag orkar!! xD


// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0