dag fyra, ont!

Hallå!
Har inte orkat skriva blogg , knappt jag orkar det nu men måste ju meddela att ja, jag har överlevt!!
Hahah skojja bara, att ta bort halsmandlarna är inte precis det värsta jag har varit med om, men ont gör det.. som fan. Men jag försöker hålla god min och tänka på att det blir bättre. Och så har det kommit upp en fråga i mitt huvud hela tiden : varför gjorde du detta mot dig själv? .. jag vet ju svaret : för en friskare framtid, men hjärnan spelar en spratt när man har sån smärta. fast om vi pratar smärta så har jag varit med om värre.. om man ska jämföra.

Men om någon av er har tänkt på att ta bort era halsmandlar så var riktigt säkra på att det verkligen är er sista utväg för det här är inte något jag vill rekommendera, i alla fall inte just nu. :P
Ja jag vet jag är en riktig mes ibland men jag gjorde det , jag klarade det och nu är det bara att ta sig igenom.

Det jobbigaste är att vila, men jag försöker. Har lyckats att äta , men ont gör det och jag har sedan igår gått ner ett kilo, totalt 2 hekto ifrån 2 kg sedan i torsdags.. så det är väl det enda possitiva med detta att jag går ner. haha och magsäcken kommer krympa så jag kan fortsätta med det jag höll på med innan, att gå ner i vikt. Saknar min träning, Itrim, Zumba ja allt och det suger som fan att jag missar vårruset på tisdag.. men halsmandel operationen var min första prioritering! Men nu ska jag sluta och pladdra och bara fortsätta att krya på mig!!


Avslutar med att önska er en fortsatt bra söndag (hoppas ni har det bättre än jag) och så skriver jag igen när jag nu orkar!!! / Jessicka


Fick förresten jätte fina blommor i ett blommbud igår av mina söta kollegor :)) och lilla nallen är ju sååå lik mig ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0