blogg problem

Ja , inget blir postat , mitt inlägg från igår är inte ute ännu.. men inte så mycket att göra åt det, får komma när det kommer :P

Idag har jag varit tillbaka på jobbet efter att jag varit sjuk. Lugn och skön dag, riktigt varmt dock, skönt med solen men på jobbet ligger solen på alldeles förmycket.. tack o lov för baksidan där det är lite svalare!! :)

Imorgon så blir det en "lång" dag. Sen på kvällen ska jag ladda mentalt för läkartid med narkosläkaren på onsdag för att disskutera om min kommande operation. Ska ladda med vad jag ska säga och VAD jag behöver ha framfört. men det går nog bra, håll en tumme för mig i alla fall ;D riktigt nervös för det också måste jag säga..

Mest av allt är jag rädd för att det ska bli inställt den 19.. står i pappren som jag fick hem att blir det något akut så kan min operation bli inställd.. så jag hoppas innerligt att ingen får något akut nu så jag missar en operation igen. förra gången var det ju inte mitt fel och saker och ting händer så är det ju och skulle det bli inställt även denna gång så kan man ju inget göra. men jag vill inte vara med om den skiten igen och behöva vänta ytterligare.. så håll tummarna verkligen!!!!


Nej nu ska jag börja förbereda mig för att sova.. fortfarande dålig på att sova en bra tid.
Godnatt och hoppas er måndag varit bra! / Kram Jessy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0