-

Man slutar aldrig att förvånas. Tvungen att skriva det känner jag.


Idag (just nu) så har jag inte så ont.. gotta love drugs!! nej inte precis men värktabletter i lagom dos! :)
och det har redan börjar lossna lite sårskorpor från halsen vilket är riktigt äckligt , men då går det ju åt rätt håll.
Har svårt att äta och är konstant hungrig!! men ikväll ska jag få i mig en redig middag : Potatismos och korv.. längtar!!

Annars har jag det skit tråkigt, att ligga i sängen är inte så kul som man kan tro :/
Men det är bara att gilla läget.. har kollat på film, ska låta Jonas låna datorn snart så kanske jag slår på en till eller försöker sova lite, fast jag inte är ett dugg trött så är det viktigt att vila.. men vi får se.. gaah!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0