Sjuk eller vaddå?

Jag vaknade upp imorse av att det känndes som om någon har slagit mig i huvudet med en hammare.. svullen i halsen och illamående men ingen feber. Sjukanmälde mig efter att jag ätit frukost fortfarande mådde skit.. vilade ett tag i sängen efter det men blev riktigt dålig i magen. Efter besök på toa så blev det sängen igen och efter en stund somnade jag och sov fram till halv ett.. Känns fortfarande som om någon har slagit mig i huvudet med en hammare, känns en aning bättre i halsen men mår illa forfarande.. så sjukanmälde mig imorgon också  för en timme sedan ..
Men fortfarande ingen feber men mår riktigt dåligt.. fan vad less jag blir på den här skiten. Måste hur som helst vara någon influensa som är påväg att bryta ut, men får jag ingen feber så får jag ju pallra mig väg till jobbet på torsdag i alla fall och så får jag väl ligga sjuk till helgen då ifall det blir värre. Ja hur som helst så hatar jag mitt liv just nu och vill bara vara någon annan för en sekund.

:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0