Överraskningsgäst!

Ja, jag visste att det skulle komma en hemlig gäst i fredags när jag kom hem från Jobbet.
Men inte kunde jag väl i min vildaste fantasi veta att det skulle vara min bästa carro (bästisen från gävle) som skulle stå i min hall.. jag bara gapade av förvåning, vad skulle jag annars ha gjort?!! Glad som en lärka och jag måste säga en av de bästa överraskningarna på en väldans massa år! Gud vad kul och helgen har varit skit mysig och rolig!

I fredags när hon kom så åt vi taccos till middag och sedan tittade vi på film och myste.
Lördagen bestämde jag mig för att vi skulle till stan där vi åt middag och sedan bjöd jag henne på bio , vi såg min låtsas fru, den var skit rolig!! Eftersom carro fyllde 22 i torsdags så blev det ju en självklarthet att jag skulle bjuda henne som en present, hade totalt glömt bort att skicka vykort o gratta så det var ju perfekt att hon kom som överraskning så jag kunde ge henne någon form av present.

Sedan så spelade vi lite sällskapsspel när vi kom hem och så satt vi och läste roliga historier och skrattade lungorna ur oss till runt 03.20 tills vi båda slocknade, Carro med både glasögon och hörapparater på sig!! hahahaha!!

Idag ska hon tyvärr lämna mig, vi ska snart äta en tidig middag och sedan ska jag följa med henne till centralen och vinka av henne. TACK FÖR EN UNDERBAR HELG GUMMAN, DET HAR VARIT SUPER KUL!! TACK FÖR VÄRLDENS BÄSTA ÖVERRASKNING! <3<3<3

Senare ikväll ska jag väl bara ta det lugnt antar jag , under helgerna brukar jag ju få vila upp mig efter arbetsveckan, känner mig inte ett enda dugg utvilad och det blir en ganska tuff arbetsvecka och så har jag ett kvällsmöte imorgon (om jag nu ska vara med på det) läkarbesök på karolinska 08.45 på tisdag och onsdag blir det föreläsning med jobbet 18-20 och så ska man ju upp tidigt dagen efter. Men jag måste ju säga att inte vara utvilad denna helg var det ju absolut värt!!! <3

Hoppas ni alla har haft en lika underbar helg som jag har haft och att ni får en fortsatt bra söndag i det härliga vårvädret! Skönt att snön försvann lika fort som den kom tillbaka (ialla fall från vägarna)


Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0