never ending saturday

Gärna det, för imorgon är det ju som jag igår pratade om, sommartid.
När kl slår 02.00, då blir den helt plötsligt 03.. och man förlorar en timme, POFF!
:// men men det är imorgon det, tyvärr har den här dagen bara susat förbi och jag vaknade 12.00 då jag somnade sent igår, det blev så att jag gick hem från Lena igår. Hon var jätte trött och dessutom så ville hennes son inte somna så jag satt för det mesta själv och tittade på Let´s dance finalen. Men vi hade en jätte mysig kväll i alla fall och även ifall det inte riktigt blev som man hade tänkt sig så gör det ingenting :)) så tack för en trevlig kväll gumman <3

Ikväll ska jag umgås med lillsyrran, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något blir det , hon ska hänga på mig till lilla affären här om ett tag. Måste ha cigg då jag inte orkade handla en limpa igår då jag och Lena var i centrum och sen ett comviq kompis för mina pengar på mobilen börjar ta slut. Så kanske vi köper något gott.. venne jag är inte så sugen på något faktiskt. Möjligtvis lite glass men men vi får helt enkelt se.


Trevlig lördag på er allihopa<3
ps. Glöm inte Earth hour ikväll 20.30-21.30





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0