Mys lördag med bio :)

Hej!
Ett tag sedan jag skrev, har inte känt mig motiverad att skriva blogg överhuvudtaget sedan operationen blev inställd. men nu har jag fått en kallelse till karolinska för ett doktorbesök inför kommande operation den 22. sen kan det ju dröja ytteligare 3 månader tills operationen blir av. Dessutom ska min kollega operera sig den 23 och blir borta en månad så under den tiden så är det bra att jag inte opereras och är borta för det blir lite tokigt.
Men jag vill inte vänta egentligen , skulle jag få en tid nu skulle jag ta den utan att blinka, men det kanske är lika bra att den dröjer.. få stå ut med att ha värkande halsmandlar, inte kunna sova ordentligt, vara trött och bli mer sjuk :(

Hur som helst, detta inlägg skulle inte handla om det , men kände jag ville skriva om det lite i alla fall.
Det skulle handla om idag. För idag kl 15.00 kommer Lena upp och hämtar mig för en dag tillsammans.
Först ska vi till täby och hämta ut våra biobiljetter till ikväll då vi ska se "Winters bone". Skulle ev sett den med Carro igår men hon och hennes familj blev ju magsjuka och dessutom så hade vi inte spikat att vi skulle se just den och så hade faktiskt jag och Lena bestämt att vi skulle gå på bio först. Så då får jag äntligen se den och som bonus tillsammans med Bästa vännen också :) Den börjar 18.00 så innan dess ska vi gå runt i butiker, äta "tidig" middag och bara umgås. Det ska bli underbart och riktigt roligt, LÄNGTAR :D

Men först så ska jag hjälpa mamma i tvättstugan, duscha och fixa mig :) Man måste ju se lite fin ut i alla fall när man ska ut på "äventyr"  ;) Haha. Imorgon så ska jag ta en lååång sovmorgon och sen dammsuga rummet och skura igen, spillt coca cola här inne för en vecka sen och fläcken glömde jag bort på golvet så måste få bort den och sen har jag ätit riskakor så det är fullt med smulor på golvet, haha inte så roligt att kliva på vill jag lova:P


Nej men nu börjar kl ticka, en timme kvar ungefär till tvättstugan så måste sätta fart.
Hoppas ni får en lika rolig lördag som jag kommer att få ;) Kramar!


Gammal bild på mig och Lena, ska faktiskt ta med mig kameran o ta lite nya på oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0