med ångest och tandvärk

.. i natten så försöker jag att somna.. men kan inte finna ro, fast jag har mysig musik på och värmen från datorn sipprar ut på magen .. jag är inne i någon fas igen med att tankarna snurrar runt i skallen.. sen har jag ju haft svårt att somna ett bra tag nu.. kan det bara inte få ett slut ? .. aja , jag ska stänga ner datorn nu eftersom musiken och värmen inte verkar få mig att slappna av.. det är ju jobb igen imorgon så sova måste man ju.

säger nattinatti, önskar er en god natt och hoppas jag själv får en också!


Kommentarer
Postat av: Caroline

ja, vet precis hur dt känns att känna så. ;| för mig kommer du i alla fall alltid vara vacker. ♥

2011-03-14 @ 22:33:33
URL: http://luggsliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0