Jag vill ha fredag NU!

Ja, jag vill ha Fredag nu på en gång för jag ska spendera den här fredag i sällskap som toppar allt annat!
Ingen mindre än bästa vännen Lena ska jag vara hos under fredagen, ev sova över .. får se hur det blir :)
Men hur som helst så ska vi umgås och det ska bli så kul! Har sett fram emot det heeeeela veckan!

Eller jag det blir väl säg 2 och en halv vecka för det var då hon bokade in mig ;)
Vi ska hur som helst äta vofflor till middag då det är voffeldagen imorgon och sen så blir det säkert en massa annat gott och så kanske vi hittar på något skojjsigt. Vi får helt enkelt se.. aaah imorgon imorgon JIPPI :D
Berättar säkert allt på lördag.

Men jössös vad det här veckan gick fort, det är ju inte klokt. Svich sa det och så är det faktiskt fredag imorgon.. inte klokt. På söndag är det dessutom sommartid :// hatar den, förlora en timme är aldrig kul!
fast det enda negativa med vintertid är ju att de första dagarna går skiiiit långsamt.. och det värsta med sommartiden är att det går så fort att man inte hänger med! fast då är det possitiva att när man jobbar så rullar dagarna på snabbare och det är ju skönt . Får se vad denna omgång sommartid gör med en haha xD

Ne nu ska jag snart förbereda mig för att duscha (motvilligt) och fortsätta längta till imorgon.
Säger god natt redan nu och hoppas ni alla kommer få en lika bra fredag som jag vet att jag kommer få no matter what ;D


Från senast vi sågs och gick på bio, ja vi fick till en bild tillsammans i alla fall :)

Är så glad att du är min vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0