jag orkar inte ha det såhär längre.

Varför är det så svårt när det kan vara så enkelt?!
Jag kan inte vara såhär fet längre, jag mår inte bra men ändå så fortsätter jag på mina gamla vanor och gör det svårare än vad det egentligen är. Jag vill verkligen bli hälsosam och må bra. Älska mig själv, borde göra det redan men tyvärr gör jag inte det. Eller kanske någonstans men jag kan inte sluta att vara elak mot mig själv.. jag måste bli snäll mot mig själv och sluta att vara rädd och ta tag i mig själv. Ruska om mig och fortsätta.

Jag vill bli smal för att få känna mig hälsosam, vacker och få en bra självkänsla.
Jag vet att utseende inte är allt men det gör mycket.. jag är bara trött på att känna mig äcklad av mig själv och jag är trött på att behöva gråta för att jag är svag och inte klarar av saker jag bestämmer mig för att genomföra.
Nej det måste få ett slut. Nu, idag påen gång. Orkar inte med ångesten.. tankarna .. usch och fy.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är vacker gumman, du är sjukt vacker! <3

2011-03-13 @ 13:06:29
URL: http://luggsliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0