Greys :D

Jippi, idag börjar ÄNTLIGEN Greys Anatomy igen!! om 11 min drygt. Som man har längtat, följer bara den serien just nu på tv för allt annat är skit , (haha) tråkigt och blää,, så det ska bli kul att ha något på onsdagar att glo på i alla fall.

Just nu sitter jag och mumsar frusna hallon.. älskar frysta hallon! Mumma, har varit tokig i det den senaste tiden.. tur det , fast ätit onyttigt igen pga min mens,,, men det är bara att skärpa sig Jessicka igen och fan fortsätta vara nyttig!! Hallon goda hallon , ät ät ät hahaha!!

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Stefanie Nilsson

Hallå där behöver du en stor kram mängder av ballonger å ett stort heja heja heja eller så :) fast du kanske inte mins mig. Men vi hade kontakt när du hade klubben Disney sånger på qruiser. Jag kallade mig Vilavis där. Ryck upp dig å du viserligen ser jag bara din ansikt bild men du i mina ögon så ser du verkligen inte tjok ut. Men det är ju svårt för mig å bedömma.Men du ett gott råd från en som varit väldigt stor typ model liten elefantunge gör inte en operation försök på något annat sätt lova mig det. Kram Stefanie/Vilavis Nilsson.

2011-03-17 @ 08:14:24
URL: http://jag har ingen
Postat av: Jessicka

Till Stefanie:

Tråkigt att du inte har någon egen blogg så jag kan svara där, men jag får svara här. Jo jag kommer ihåg dig, som jag skrev förra gången, men det kanske inte du kommer ihåg :)

Tack snällt av dig men jo jag är överviktig men det syns kanske inte så mycket på ansiktsbild.

Och nej då jag har kämpat större delen av mitt 22 åriga liv med att gå ner i vikt men alltid något som gör att jag faller tillbaka, men någon dag så. och nej en operation skulle aldrig falla mig in , absolut sista utvägen ifall jag ligger för döden pga min övervikt och så långt tänker jag inte gå.

Tack för dina snälla ord och peppningar , uppskattas :D Ha det så bra! Kramar

2011-03-17 @ 20:44:13
URL: http://denvitablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0