dag 1

Ja, dag ett på mitt nya sunda liv, nu jävlar är det skärpning.
Okej det har varit en stressig dag med mycket att göra men det är bara positivt då jag inte har tid att äta.
Köpte mer frusna hallon när jag var inne på ica och det har jag mumsat idag. Det blir mitt godis nu framöver.
Sen ska jag pallra mig iväg till Itrim imorgon efter jobbet, hur trött jag än må vara så ska jag dit , nu har det gått en hel månad sedan jag var där då tråkiga saker inträffat men upp på hästen igen och kör hårt , pengarna dras ju varje månad och dagar att gå ner i vikt försvinner.. !! :P

Börjar tidigare imorgon också så jag måste sova nu så jag får någorlunda bra sömn så jag orkar imorgon :)
Sara jobbade hos oss idag och kommer göra det igen imorgon. Min kollega är sjuk så då jobbar sara för henne. Känns kul att hon jobbar hos oss , någon man kännner. Trodde inte det skulle kännas så bra då man är i sin yrkesroll men det går riktigt bra och Sara är skit duktig! Det gillar jag när vikarier är det ;D


God natt:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0