Bio med syrran :D

Ja, inte ens en vecka sedan jag var på bio och nu ska jag det igen :D
Finns många filmer som jag vill se nu, och för tillfället så ligger de oscarsnominerade filmerna högst upp på listan.
Vinnaren : The kings speech var skit bra, jag o syrran såg den (nerladdning) Winters bone såg jag och lena i lördags och den var en besvikelse.. inte genomrutten men ett sömnpiller.. hade den varit mer rullande så hade jag uppskattat den mer.. inget jag skulle oscarsnominera i alla fall... men nu idag en film jag velat se ååh länge : Black swan.
Ska jag granska ifall Natalie Portman förtjänade en oscar för bästa kvinnliga huvudroll ;D
Kan ju säga att Colin firth absolut förtjänade en oscar för hans insats i the kings speech så jag tror ju helt klart Natalie gör det också, men vi får se. black swan verkar vara skit bra så jag hoppas den är det också!


Och gå på bio med syrran toppar ju allt ;) <3 bra start för helgen då jag är ledig imorgon, woho!!
Ha en bra torsdag allihopa!! :D
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0