Jobb igen

Nu blir det jobb igen efter 13 dagars sjukskrivning. Det ska bli skönt att se allihopa igen, komma hemifrån och sen se hur det går med halsen. Det har ju inte läkt ordentligt än så jag är fortfarande rädd för att det ska bli någon komplikation igen.. och idag är det en vecka sedan som det började blöda så idag är mina tankar riktigt jobbiga..
men det får man komma över.. med tiden.

Nej nu ska jag klä på mig och sen bär det iväg till tåget... det har man ju inte missat precis :/ hahaha men men :P
Sen efter jobbet så är det långledigt .. haha igen. Men det är nog lika bra då eftersom det inte läkt ordentligt.
Och så får man hämta sig lite till. Men men nu ska jag sluta pladdra och fixa mig :) Ha en bra onsdag allihopa!!
/Kramar J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0