Freedag.

Vem kan komma på roliga rubriker? Jag har sagt det förr och jag säger det igen.. jag suger på att komma på
rubriker. Har ingen fantasi what so ever längre... skit störande. haha ja ja idag är det fredag igen.. veckorna går så fort nu så man hinner inte med. Snar semester, det kommer bli skönt. Fast nu har man ju haft en liten "semester" då man varit sjuksskriven.. okej det har varit allt annat än semester men ändå och så nu är det långledigt, jobb på tisdag. Fast som jag sa, det var lika bra för nu är nästan mina sårskorpor i halsen borta :) Men nog om det.

Idag så ska jag , syrran och Amanda grilla :) Ja jag tror det i alla fall, beror på hur vädret håller i sig och ifall vi hittar ett ställe att grilla på. Jag har grillat förr på ekbacken men jag kom på igår att jag vet faktiskt inte ifall man får göra det eller kan längre, så ska ta en prommenad dit först o kolla innan vi handlar och så. Men annars kan man ju köpa med sig någon färdig mat o bara mysa o äta.. men det ordnar sig. hoppas verkligen att vi kan grilla för jag är så sugen på grillat :)
Sen är jag sugen på att komma hemifrån också för jag är så trött på att vara hemma som ni kanske förstår!! xD

Annars idag så blir det tvättstuga kl.13-16.. men nu var det länge sedan som jag hade den så det gör inget.
Skönt att få något att göra. Visst mitt rum skulle verkligen behöva städas men det tar jag någon annan dag.
Ska försöka få tag på carro också för vi ska eventuellt imorgon eller på söndag åka till stan.. äta middag och gå på bio (ev kanske inte har råd med allt) och sedan åka till cosmopol o spela lite xD har aldrig varit där och det vore kul att åka dit.. spelar man lagom så .. vilket jag alltid gör när jag väl har spelat. Så det ser jag fram emot.


/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0