Torsdag. :D:D

Jag tänkte göra ett litet snabbt inlägg.
Var på centrum med syrran igår och tittade runt. Hittade inte något nytt fint att ha imorgon när vi ska fira av Jossan.
Men jag får gräva fram något "fint" som jag har här hemma. Hämtade ut mina nya spel också som man provade igår, we sing Encore :) Hann bara se lite när brorsan spelade donkey kong country returns innan jag åkte med Carro till cosmopol. Så jag får kolla när han spelar (om han inte hinner klara av det innan) sen när jag kommer hem och så måste jag ju såklart spela det själv :D

Så jag hade en rolig dag igår!! :D Och det roliga tänker inte ta slut , nej . För snart så kommer Jens och min kära flöhr och hämtar upp mig för att sedan bege oss till henne :D Jens är söt o snäll han som ger oss stjuss :D
(Slipper man ta bussen in i alla fall!) :D Sen ska jag och Jossan umgås såklart , imorgon blir det ju grillning/festande/avskedsmys och om det blir dåligt väder så ska vi ut på något ställe (istället). Men jag kan inte stanna så länge för på lördag så ska jag , syrran och Amanda ha filmkväll och sen på söndag... ja då vet ni ju redan vid det här laget att min pappa kommer.


Så här kommer det att vara lite tomt, får se ifall jag skriver på lördag :)
Ha en bra torsdag, fredag och ev lördag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0