Tillbaka!

Japp, nu känner jag att det är dags att skriva blogg igen.. det blev en månads uppehåll.. det tror jag att jag behövde. Min vardag är fortfarande rätt så ointressant men när jag nu väl känner att jag vill skriva, ja då gör jag det :)

Nu har man semester.. jätte skönt! Har inga planer direkt, förutom att jag vet att jag ska till Skansen med Lena och till gröna lund med syskonen och tro det eller ej : med Pappa och min farbror thomas. - Hoppas det blir två bra dagar tillsammas med Pappa. Jag är nervös faktiskt, men det ska nog säkert gå bra... det är ju 10 år sedan man träffade honom så.. Men hur som helst ,skriver nog mer om det efter vi träffats.

Sen igår så var det också 10 år sedan som mormor gick bort :( Att tiden går så fort, det är ju inte riktigt klokt!
Aja.. jag saknar dig och kommer alltid att älska dig <3<3

Sen är det också 10 år sedan jag träffade Jossan aka flöhr <3 Och hoppas på 10 år till!!! <3

Nej nu ska jag kolla lite på tv.. haha börjar redan bli trött.. xD
Kramar allihopa!!



Har också klippt mig så nu har jag lugg igen efter flera år utan... :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oh, förstår att du är nervös! ;O Hade jag med varit, jag var sjukt nervös när jag träffade min syster, farmor och farbror förrförra sommaren efter ett xx antal år.



Vi måste ses också, saknar dig ruskigt mycket! ♥

2011-07-11 @ 21:40:00
URL: http://luggsliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0