Söndag tråkiga söndag.

Ja , vem gillar söndagar? Eller måndagar för den delen, usch.. inte jag i alla fall.
Men som tur är så har jag tre veckor kvar av semestern, men det är ju helt sjukt hur fort de två första gått.
Så dessa tre lär ju springa iväg :( Hur som helst.

Det blev aldrig någon film igår, mitt internet segade som fan så det gick inte att kolla på filmen :/
Får kanske se den idag om jag har lust, jag venne... mitt humör går upp och ner hela tiden
och jag känner mig sur. Fast jag inte är sur.. hjärnan är bra konstig ibland.
Fast det kan ju vara för att jag somnade halv fyra, vaknade halv fem och kanske somnade om runt fem tiden, vaknar tolv fast jag satt kl på elva då det är tvättstuga idag
( som jag totalt hade glömt bort igår när jag tänkte göra andra saker idag)
så jag hade bara en timme på mig att vakna till och äta frukost..
fast det brukar jag ifs ha men då har jag sovit lite bättre.

Så idag så ska jag INTE städa rummet eller zumba, det väntar jag med till imorgon faktiskt.
Idag så blir det tvättstugan, diskning och ev gå och handla igen, den här gången med mammi.
Kanske man orkar köra en promenad idag i alla fall? Kanske ev gå i spåret?!
Annars tar jag det imorgon + zumba. Det blir bra det ;D

Nej nu ska man snart tillbaka ner i tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0