Seg dag.

Aaa en tråk dag.. har haft tvättstuga, diskat.. umgåts lite med syrran och lirat mario party 8, det var kul men annars är det piss tråkigt :/ Men om man har tur så är det fint väder imorgon och då ska jag , syrran och Amanda grilla :D
Håller tummarna om fint väder för det kommer bli skit kul! vi hade ju det förra gången och den här gången ska vi köpa dricka också ;) haha visst har man kul utan sprit men med är ju helt klart roligare hahaha xD

Sa ju att jag skulle ladda upp lite bilder från igår men jag har fortfarande inte fört över några från syrrans kamera så jag struntar i det :) Men ni missar inget, tro mig hehe..
Åh jag glömde berätta igår att må-tisd så bär det av ut på havet ;D Ska på kryssning med Lena o hennes son.. det blir mysigt ;D


Nu ska jag fortsätta o tråka..  Ha en bra torsdagskväll vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0