Jippi.

Sov inte bort hela dagen, vaknade 08.00 för att sedan gå ut och gå promenad till och i spåret tillsammans med syrran och Amanda :) Sen när vi väl kom hem så blev det ett 20 min pass med Zumba. Ja då är man igång igen. Sköööööönt! Bara dags att ta sig iväg till itrim bara, men det är redan a wast of my money, missat tre månader tror jag :( Det är 400x3 , ja 1200 spänn :S ja dom är ju inte billiga!!!! Så varför är man så dum o inte tar sig iväg??
mmm nej det måste det bli ändring på!!!!! PRONTO!! ;D

Nej men vad händer mer idag förutom att man har varit gång och tränat?
Ingenting vad jag vet.. en slö dag. Imorgon blir det ju mer fartfyllt xD
Så jag har faktiskt inte så mkt mer att skriva. Hoppas mina spel som jag beställt från cdon kommer idag.
Donkey kong country returns och Wii sing 2, haha jag spelnörd?? neej lägg av xD HAHAHA!

Ha en bra tisdag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0