It´s friday friday

Yesterday was thursday, today it is friday.. haha från min favorit låt.. nej skämt osido, det är inte fredag riktigt än men om en halvtimme.. så det är på tiden att jag går och lägger mig . Men jag har fastnat på youtube och alla roliga saker där.. checkat in några nya kommande spel till wii.. fast det lär ju dröja tills de når Sverige men men alltid kul o kolla och längta :P Sen så har man kollat lite roliga klipp. Sonic for hire är min favorit "serie" på youtube just nu :P
Sjuk humor har man, absolut.. det vet alla som verkligen känner mig hahaha xD

Vad har annars hänt idag (torsdag) ? Jag gick som sagt morgonpromis med Syrran och Amanda, vilket vi ska göra imorgon också därför måste jag snart sova.. sen så har jag handlat med mamma på lillan bara.. men alltid nått ^^ sen spelat lite mario party 8 med brorsan.. sen har jag bara suttit och glott framför datorn. Ja mitt liv är inte roligare än så just nu förtillfället men det blir roligare framöver. Sen pratade jag lite med Pappa också, han och min farbror kommer ju till sthlm som planerat den 31, den 1 sticker vi alla till grönan och sen vet jag inte riktigt mer vad som händer.. en sak i taget, kul ska det i alla fall bli :)


Nej men som sagt nu är det dags att sova.
Godnatt allihopa och hoppas ni alla haft en bra torsdag <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0