Idag är det dags-

Snart är dom i sthlm, min pappa Jan-olov (Janne) och min farbror Thomas. Jag är så nervös men det ska bli kul att se dom igen. Tre dagar ska vi ha tillsammans :) Så nu är det bara att fixa sig, vänta på att pappa ska ringa och att syrran ska sluta jobbet så ska vi åka och träffa dom sedan. Vet inte vad som händer idag, kanske det blir att bara prata idag , sitta någonstans ute .. fint väder ju :) Sen kanske nån middag med dom på något fint uteställe i stan eller nått :) Vi får se vart dagen tar en. Huvudsaken är ju att man får träffas och lära känna varandra.

Nej jag måste fixa mitt hår. här får ni en bild från fredagsnatten då vi firade av kära bästis flöhr <3


Jag tillsammans med världens bästa vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0