Godmorgon.. eller va ?

Just det ja, det är inte morgon längre.. god eftermiddag :P
Närmare halv två när jag börjar skriva.. Vaknade av att mamma kom in 12.00 o frågade ifall jag ville gå upp.
Fast jag har vaknat av och till sedan 08.30 tiden men helt enkelt inte velat gå upp. men 08.45 var mina ögon nästan helt uppspärrade och jag sa till mig själv att neej du ska inte vakna nu!! Så jag tvingade mig att somna om.
Och det var skönt, man behöver sömn ibland och speciellt jag som oftast brukar sova förlite.
Trodde det skulle bli bättre med sömnen efter halsoperationen men nej.. fast jag känner mig mer utvilad i alla fall. :)

Idag har jag inte mycket planerat precis, det blir nog mer filmmys med mig själv hahaha :P
Fast jag ska till Willys och handla lite med syrran. Men sen får man väl se, man vet ju aldrig vad som kan dyka upp.

Nu ska jag fortsätta att glo på lite tv tillsammans med mammi.
Talk to you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0