Forever after.

Har äntligen sett sista shrek filmen - forever after. Den var bra, inte den bästa i serien men helt klart sevärd. Hade faktiskt totalt glömt bort att se den. Sorligt att de filmerna är över nu, men allt gott har sitt slut så är det ju.
Sen har jag även sett en film från 2010 med Rupert grint (Ron från harry potter ni som inte vet) som heter wild target. Där är även Bill nighy och Rupert Everett med. Den var rolig vissa tillfällen annars var den rätt knäpp. Haha men jag tänkte eftersom Rupert Grint var med i den så ville jag se den.. har inte sett någon annan film med honom.

Så har min fredags kväll/natt sett ut. Nu ska jag försöka sova, inte för att jag ska göra något spec imorgon vad jag vet men ändå, kl börjar närma sig halv 2 så.. hehe. Godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0