Film tajm

Varför jag har det så sent ja det vet jag inte.. blev sugen på att glo på film. Väntar på att No strings attached ska laddas färdigt så blir det den jag kollar på sen. Får se ifall jag orkar kolla en till efter den eller om jag spar mig till imorgon. Hur som helst, imorgon har jag tänkt att jag ska zumba, duscha , städa rummet och så har jag lovat mamma att ta disken. Så man har en del att göra :) Kanske inte det roligaste men det är alltid något att fördriva tiden med :P Inte klokt att snart 2 veckor av min semester redan har gått! hehe fast då har jag 3 veckor kvar sen så än ska jag inte ha någon "Ångest".. fast det ska bli kul o jobba heltid (hoppas jag )

Nej lyssna på mig pladdra, ska säga godnatt till mammi, sen vänta på filmen. Sov så gott sen allihopa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0