:(

Det blev ingen morgon promenad :(
Jag har sovit skit dåligt inatt och syrran var också jätte trött och orkade inte. Visst jag hade kunnat kämpa mig upp men kände att nej men då skiter jag i det också eftersom jag sovit så dåligt. Visst sen gick jag och la mig sent också, men sån är jag det brukar inte hindra mig från att gå upp.. nu handlade om att jag inte sovit bra. Fast Amanda gav sig ut själv i alla fall såg jag på hennes blogg, toppen gumman du är duktig du! Men vi kör på igen nästa vecka igen?

Jag och syrran ska i alla fall köra lite Zumba på wii idag istället, det var ett tag sedan jag gjorde det så det ska bli skoj- Sen måste jag börja komma iväg till itrim igen, fan pengarna och tiden att gå ner i vikt bara rusar iväg.
Visst jag kan gå ner i vikt utan att träna på gym, jag har tränat själv förr när jag gått ner i vikt så men nu när man är medlem där i ett år (tyvärr måste man vara det) så måste jag ju iväg.. men det blir nog bra.


Annars idag händer det ingenting. Det var meningen att jag skulle ha träffat min kompis Diana, men det blev inte så men det gör ingenting - vi kan träffas när som helst. Och det var nog lika bra då jag sovit så dåligt.
Så ja , jag antar att jag kommer ha en "lat" dag idag också.. men som sagt zumba står på schemat innan det är dags för en dusch. Vi hörs säkert senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0