Do´h.. and WOHO!

Somnade typ 02.30 nångång där :S inte riktigt min mening men jag kunde verkligen inte sova fast jag var trött :S och så vaknar jag 08.30 och kan inte somna om... alla andra dagar visst okej det gör ingenting, speciellt då jag har semester nu.. men när man ska iväg idag så blir man lite förbannad.. men har jag tur så kanske jag kan somna om en stund sen. Inte så kul att vara trött när man ska se sista harry potter filmen..

10 år sedan första och nu är det slutet. Man har vuxit upp med detta gäng och man kommer sakna dom! Men allt måste väl ha sitt slut? Det har hur som helst, att gå och se dessa filmer på bio, varit riktigt kul och jag som från början inte ens tyckte om Harry Potter.. är egentligen inte så förtjust i den genren men jag är glad att min mamma tog med oss på den första filmen här i hemkomunen på lilla biografen facklan den där december månaden 2001 :) (eller var det november då den hade premiär?? ) nej tror det var december.. hur som helst.. Dessa filmer har varit några av de bästa filmerna enligt mig och jag är glad att jag fått uppleva dom. <3

Haha kanske många tycker jag är töntig, jag känner mig lite töntig, men filmer är näst efter musik det bästa jag vet.Teater och att kunna vara så skicklig som ja tex Harry Potter Skådespelarna är det är en konst!  Love it :)
åhhh vad jag längtar nu... :D Sista filmen, sista delen blir nog awsome!!! <3 (fast man vet ju att Harry säkert dör precis som i böckerna) men den blir nog ändå awsome!! ;D

Innan vi ska se bion så ska jag , syrran och Amanda shoppa lite i täbban, sen har jag ett ärende på banken och så lär vi käka där också innan bion. En mys dag helt enkelt <3 (Hoppas jag inte är allt för trött bara)


Jag ryser bara av att titta på den här bilden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0