Alla händer säger klapp klapp klapp!

Sååå skönt att jag har börjat köra zumba igen, (Applåder!!) att få röra sig och känna svettet rinna och pulsen slå hårt aa finns det något jobbigare och skönare?? haha okej det där lät lite pervigt men ni fattar vad jag menar xD
hehe. Så förutom att man har tränat så vad händer mer idag?

Hade ju tänkt o städa rummet.. men som vanligt så skiter jag i det.. jag väntar in det där perfekta tillfället då man har den typen av energi - städrycket som jag så fint kallar det. Då man helt enkelt inte ens tänker utan bara "tar för sig" av det som ligger och skräpar runt om en :P Det är ju trots allt jag själv som får leva i skiten så xD
Men men det blir nog bra! Dåligt väder är det idag också.. ingen lust att gå ut alls.. tror inte jag behöver det heller någonting idag. Vi handlade i förrgår och igår så det behövs nog ingenting handlat så aa ännu en "lat/tråkdag" hemma.

Men snart så kommer det roligare saker. På onsdag får jag lön, då ska syrran hänga på mig ner på centrum.
Jag tänkte kolla efter något fint plagg att ha på mig när vi ska ta avsked av Jossan som for real flyttar till London.
Kommer bli tomt utan henne. Men så kommer man ju kunna åka till london o hälsa på! ^^ Så innan avskedet så ska jag väl förhoppningsvis hinna att träffa henne ett par gånger i alla fall. Vi måste ju tillsammans själva fira att vi känt varandra i 10 år, får ju inte glömmas!!

På onsdag ska jag även träffa Carro  :) Men det blir efter centrumvisiten med syrran :)
Sen på söndag ja då kommer ju pappa o farbror thomas så då ska man träffa dom tre dagar i rad, bla äta middag (tror jag) och så blir det Gröna lund :)  Så lite kul hittar man på under semestern :)
Hade ju planer på att åka och hälsa på Liselotte och träffa Carro i gävle. Men nu vet jag inte ifall jag hinner det eller har råd innan min semester tar slut :( Men det ska nog ordnas på något sätt :D

Nej nu ska jag kolla lite andra saker innan det blir dags för att torka och platta håret :)

Talk to you darlings later!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0