YES, äntligen!

YES YES YES.. äntligen har jag fått operationstid för att ta bort mina halsmandlar!
torsdagen den 24/2 så blir det operation ifall allt går som det ska!
Ska bli så jävla skönt! okej, rätt knäppt att vilja operera sig och längta till det, självklart är jag riktigt nervös.
Speciellt om jag tänker på återhämtningen efteråt.. det verkar inte vara så kul.. men det är så jävla värt det.
så mycket som jag har varit sjuk fram och tillbaka.. både virus, halsfluss och allt annat skit som mina halsmandlar har dragit på sig. dessutom är de förstorade efter alla infektioner och ärriga och det kan vara en bidragande faktor till att jag snarkar.. (visste inte om att jag snarkade föränn Jossan kommenterade det för hon klarar inte av att sova i samma rum som mig för jag snarkar så mycket) och vi har klarat av att dela rum förr utan att hon har blivit störd av att jag snarkar, så det kan ju faktiskt vara så att jag snarkar pga halsmandlarna.. låter väldigt troligt.

Men hur som helst, ska längta med både glädje och lite oro för den 24 februari.
det kommer nog gå så bra så.

Idag förövrigt så har jag haft en liten otursdag igen..
Jag var i helt andra tankar idag när jag satt på bussen och när jag ska kliva av så märker jag efter en stund att jag blir kall om huvudet. Då visar det sig att jag har glömt min älskade mössa på bussen.. har haft den i två år, ingen speciell så men för mig den bästa mössa jag har haft och såklart som ni kanske förstår så går det inte att köpa en sån mössa igen.. :(:( lite tråkigt. Sen är det andra saker som inte riktigt gått som jag har tänkt mig, men det behöver jag inte gå in på här men ja inte den roligaste dagen i mitt liv precis om jag säger så :P
Men det får det nog bli ändring på imorgon.

För då så är det fredag, underbara härliga fredag. Förra terminen så skulle jag ha varit ledig imorgon., men nu har jag inte två lediga fredagar längre (vi har 1-3 veckorsfredagar och under fre1 och fre3 har jag varit ledig och jobbat fre2. Men nu så kommer jag jobba fre2 och 3 och kommer vara ledig fre1 bara. hahaha krångligt kanske??

har precis pratat med jossan i telefon, haha skrev ju nästan precis om henne i bloggen och så ringer hon upp mig mitt i skrivandet, hiihi lilla flöhr<3


nej nu ska jag spela lite the sims 2 innan jag måste släcka ner och sova för natten.. jobb igen då imorgon.. :P
GOD natt sen och sov så gott alla lurvar därute.. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0